Tuesday, October 09, 2007

işte geldim burdayımm

bir haftalık tatil modundan sonra yine burdayım, bu bilgisayarın başında, çalışmakla çalışmamak arasında kaybolmuş, sıkkın ve bıkkın ve bezmiş bi halde..
bu bi haftalık trabzon seyahati bi bakıma iyi oldu, geçmişin ve geleceğimin muhasebesini yaptım, yeni kararlar aldım, yeni bi ben olmadım ama, yeni bi bakış açısıyla geldim derken ayağımın tozuyla, geçmişin hayaleti hortladı tekrar...1,5 aydır susan adam bi ses verdi, beni altüst etti..döndüm başa tekrar...herkes ayynı yollardan aynı acılardan geçiyor, tesellim bu, birileri için ahlanıp vahlanmayı da yediremiyorum kendime...ne diyorum seni bu kadar hırpalayan, cevaplanmamış sorularım var onda diyorum sonra, sonu yazılmamış bir kitap bizimkisi, onun korkaklığının bedelini ödüyorum belki, ihtimaller, ihtimaller, yığınla soru soruyorum cevaplıyorum ama hiç bi yanıt tutmuyor onun vereceklerinin yerini...hani bitti dese bilirsinki bitmiştir, mezarı olan bi ölüye ağlamak daha az koyar kayıplarına ağlamaktan...bir tek cümle kusaydı gittiğine dair yada tek bi kelime -bitti- deseydi yeterdi. kaçtı köşe bucak,benden ve herkesden, şimdide ben burdayım diyor...

1 comment:

Anonymous said...

O İSTEDİĞİ KADAR BEN BURDAYIM DESİN DURSUN

SEN ONUN ESKİ BIRAKTI YERDEKİ ESKİ SEN DEĞİLSİN UNUTMA



SEN ; TATİLDE GELECEĞİNİ PLANLAMIŞ VE BİR ANLIK DALGINLIKLA PLANINDAN CAYACAK BİRİ DEĞİLSİN...

SEN; UMUTLARİ GELECEĞE DAİR YAPILACAKLARI OLANSIN SEN ARTIK YENİ SİN
YENİ SEN SİN



İYİ BAYRAMLAR

 
Blog Kardeşliği