Thursday, October 19, 2006

Sana Söyleyemediklerim Bunlar

Bakıyorum ya gözlerine bazen,
"öle tip tip"
Kendimle kavgalarım onlar, seninle sonra,
Kızıyorum, küsüyorum sana,
Sonra seviyorum seni yine...
Herşeyin sebebisin aslında...
Herşeyin sebebiyim aslında...

Ben sevmeyip savaşanlardanım oysa,
Sevdiğini öldürenlerden,
Her defasında kendini öldürenlerden...

Seni Sevdiğimi unut,
Unutmak istiyorum bende,
Söyle alsınlar kalbimi-hastalık bulaşmadan beynime-
Geçicimi bu delilik, sen oldukçamı var yoksa?
Suçlusun, bütün gidişlerin sebebisin aslında!

Seveceksen beni böyle sevme
Ben yoruldum bu alışılagelmişliklerden...

Sana Söyleyemediklerim bunlar
Daha söyleyecek nelerim var bir bilsen
İlk sevgiliye giden ilk mektup mu bu?
Öyleyse dinle; İlk itiraflarım bunlar!

"Kendime zarar veriyorum seni düşünürken"
Ama sen bana zarar vermiyorsun kendini düşünürken"
Peki beni düşünürken, kendine zarar veriyormusun?

Anladım tutkuyu seviyorum ben,
Aşkı, sevgiyi değil acıyı ihtirası seviyorum...

Hastalıklı bu duygular
Sende bulaştır kendine
Yoksa bütün vazgeçişlerin sebebi olacaksın...

Beni benim için sev
Benim istediğim gibi

İlk itiraflarım sana bunlar, yinede son...

No comments:

 
Blog Kardeşliği