Thursday, October 12, 2006

dündü doğumgünüm

dündü doğum günüm....

yaşandı...geride kaldı..diğerleri gibi

o, 1 yıl boyunca beklenen gün.....geçti gitti....

şanslıyım ben....

dostlarım var , arkadaşlarım var , sevdiğim var, ailem var beni seven önemseyen insanlar var...

üzülmücem artık, yoruldum çok üzülmekten...hayat hep olacağa varıyor...
bu seyre uyduracam kendimi...huzur bulucamm bende...yaşıcam herkes gibi...

sevgi dolu içim bugün...çok seviyorum herkesi, herşeyi, Allahım çok seviyorum seni,şükürler olsun bugünüme,
sağlığıma, bana verdiğin herkese, bana verdiğin hayata şükürler olsun..layık değilim sana biliyorum, ama senden başka gidecek kapım yok...Senin rahmetin, merhametin sonsoz, affet beni nolur...geri çevirme....ramazanın hürmetine affet.....

bir ramazan , bir doğım günü ve 22 yıl geride kaldı...

inadına mutlu olucam bundan sonra inadına, yetinmeyi öğrenicem bana verilenlerle....

çok güzel dostlarım var benim, çok güzel bi sevdiceğim var benim, çok güzel bi ailem var benimm...şükürler olsun..

düne bana yaşattığınız mutluluğa sonsuz teşekkürler...



canım annecim, canım babacım çok duygulandırdınız beni..unutmamışlar..beklemişler eve gelmemi, ellerinde hediyeleri, dolapta pastayla....geç kaldım diye kızacaklar sandım, kızmadılar, gözlerinde bambaşka bi ışıkla karşıladılar beni..sarıldım onlara sonra, bunca üzüntünün ardından ilaç gibiydi dün...

dostlarımm ...


dostlarım sevdiğimleydim akşam, hazırlanmışlar bi pastada onlar almışlar. eve geç kalma sebebim bu kutlamaydı işte..


hey hepiniz!! sizinde doğdunuz güne şükürler olsun ......

No comments:

 
Blog Kardeşliği