Monday, May 21, 2007

bir tekne faciasının ardından...

3 kızsınız, akşam vakti bir düğüne katılıyorsunuz, düğün teknede, istanbulda mevsimin en yağmurlu haftası, ve tekne ikamet yerlerinizden bi hayli uzakta...başınıza gelebilecekler konusunda bir tahmin yürütelim...yürütmeyelim, aynen yaşanmışı aşağıdaki satırlarda...

düğün ertesi;

deli kız. soruyor; hey kızlar günaydın.gittiniz mi tekneye.uyurken aklıma geldiniz acaba tekne battı mı fırtına oldu mu düşünceleriyle uyumak zor oldu efendim.

yanıt gecikmiyor;

mağdur 1: tekne konusunda konusma konusturma :D cok vukuatlıydı kızlar aglamaya baslarlar sımdı yemınnnen

magdur 2: evet eve vardığımda annemm nolmuşş sana dedi..okadar yanii..boyumun ölçüsünü aldım..bacağımda el büyüklüğünde bir morluk var..ve tüm kabetlerim(sırtım) ağrıyor..sebeebide ya yediğimiz soğık olabilir yada teknede düşme efekti yaparken ters bi hareket yapmış olabilirim.velhasılll her zamanki gibi rezildik ..hatta bi ara mağdur 1'e bir müdahale oldu(müdahalenin içeriğini hakkında bilgi veremiyoruz) ...ühühühüh

mağdur 1: bu konuya gırmek zorundamısın... dıkkat edıyorsan ben olmamıs gıbı davranıorum. sende oraya lasonıl felan surseydın fena morarır yoksa.

deli kız: hahay çok güldüm.ölsenize siz:)

mağdur 3(blog sahibi): ya işte öle ahmakça bir aktiviteydi.. çok şükür ben babamın gazabından başka bişeye uğramadım, otobüsten inerken su göletine inmem ve yüzemicemi anlayıp barikatlardan atlamam hariç:))

mağdur 1: eheheh ama kabul edelım gunun yıldızı yıne magdur 2'ydi .. Sarıyerın ortasında koca düğün teknesini durdurup herkes bize baktığı esnada ınmeye calısırken yerden 3 metre yukseldıgı sırada yanındaki kişi olmasaydı sırtustu tekne zemınıne nasıl kapaklanacaktı bilemiyorum. orda yırttı ama turnıkeye bacagını sokmak konusunda başarısına kımsecıkler engel olamadı. :D butun gece paten yapar gıbıydı. o ayakkabılarla ıslak zemınde yurumek sana yasaklanmalı. :D

mağdur 2: UALANN NE GÜLDÜMM YAAA.HAKKETTEN BEN Bİ YARATIĞIM..ULAN VERİLMİŞ SADAKAM VARMIŞŞDÜŞMEK Bİ YANA O ELBİSEYLE BACAKLARIM HAVADA VERECEĞİM GÖRÜNTÜ BENDE AŞILMASI İMKANSIZ SORUNLAR YARATIRDI.YÜCE RABBİM YÜZÜME BAKTI


deli kız: allahım ne süper.arkadaşlarımın hepsi deli.çok mesudum.

No comments:

 
Blog Kardeşliği