Monday, June 25, 2007

öfke nöbeti

nedir bu haller, içim içimi yiyor, sinir oldum, düşman oldum , herkese herşeye yine...
bi cümle, bi bakış, bi sinsilik yetiyor beni çileden çıkartmaya.saf gözüküp, uyanıklık yapanlardan, suçsuz gözüküp suçlu olanlardan bıktım..kapatın hepiniz çenenizi...konuşmasın kimse benimle...bırakın beni kendi dünyama...sevmiyorum insanları ,çünkü korkmuyorlar hiç seni incitmekten, acımasızca saplıyorlar oklarını... en yakınında olsa bencil hepsi ,ikiyüzlü....bıktım bee..şu lanet güleryüzüm, iyi niyetli görünüşüm yok mu , o yüzden çekiyorum bu kadar acı...Bende acımasız olmak istiyorum sizin gibi...Anca ondan anlarsınız siz!!

2 comments:

betus said...

senin öfkeni yirim ben.yaban kurbagasi.hehe.

kuzum sen kendini yırtsan da bazı özelliklerini değiştiremezsin.2 yüzlülüğe gelinceee...Bende bi aralar çok yakınıyordum bu konudan ama artık takmıyorum.Sadece en yakınındakileri sorgularsan ve bu konuyu onlarla konuşursan daha çabuk çözülüyor.Niyet bazen bambaşka olabiliyor çünkü.Diğer insanları da boşver.Etrafına bir duvar ör yakınlarınla diğerlerinin oraya girmesine orayı incitmesine izin verme!

Bi de gerçekten birgün kötü bencil olamayı becerirsen ki her insan biraz bencildir sadece sınırını ayarlamak mesele.Eğer ayarlamayıp hep ben hep ben dersen suratındaki masum ifadede kaybolur merak etme.Eğer istediğin buysa.Çünkü insanın yüzü karaktere göre şekillenir şekerim.ya ya.

betus said...

Bi de anlık krizler bunlar bana da oluyor.Bi bakıyorum çevremdekilerden nefret ediyorum dünyayı yakma potansiyeline sahibim bi bakıyorum kedi gibiyim mırmırmır :) canım benim.Git sevgilin saçlarını okşasın geçer hehe.

 
Blog Kardeşliği