Wednesday, September 05, 2007

hasretlik sona erdi!!!!!!!!!!!!!

uzun süren gerzekliğimin ardından sonunda burdayım..bloğa giriş bilgilerini unutursan , nası login olursun .şifremi unuttum dersin mail atarlar dimi..eveeet..peki verdiğin e-posta hesabıda uydurmasyonsa, o zaman sıka sıka hatırlarsın..nitekim öle oldu..azmettim, hatırladım ..gerçi 1,5 ay sürdü bu hatırlama süreci ama sonuç önemli..biliyodum bu bilginin beyin çöplüğümde bi yerlerde durduğunu ...aklıma hazırlıktaki halim geldi..yıl 1998 lise hazırlıktayım..ingilizce biyoloji sınavı var, çalışmış girmişim, bi soruyu okuyorum yanıtınıda biliyorum ama hatırlayamıyorum..tek bildiğim hatırlayacak olmam, kendimden umutluyum..sıktım sınav sonuna kadar hatırlayamadım cvbı, neyse kağıdı verdik...sınavın bitmiş olması benim hatırlama çalışmalarıma engel değil, ısrarlada defteri açıp bakmıyorum hatırlayacam azimliyim..neyse aradan 1 gün geçti yok, 2 gün geçti yok , 3.günü sölemesi ayıp w.c deyim(türkün aklı ya ..ıçarken ya kaçarken misali) yanıtı hatırladım: CELL MEMBRANE !!! böle yazılıyodu galiba..bi sevindirik oldum bi sevindirik oldum, o sınavdan düşük not almam bile koymadı..

No comments:

 
Blog Kardeşliği