Wednesday, September 12, 2007

anne ben manyak oldum..




çok çalışmam gerekiyo anne çookk.(( kol gibin projenin yöneticisi oldum, bu aralar çılgınlar gibin çalışmam gerekiyor..iş yerindeyken kafamı bir türlü toparlayamıyorum, abuk subuk saçma sapan ne kadar iş varsa uğraşıyorumda, elimde 3 tane rapor var testlerini bitiremiyorum....böle bi manyak oldum anne ben, herşeyden bi parça yapıyım derken yarım kalıyorum, yetişemiyorum hiç birine...bele bi hiperaKtiflik var üzerimde, bi durgunum bi delüüü...bıktım üzerime yapışıp kalan hüzünden, silkeleyip atmak istiyorum, kurtulmak istiyorum, geçmişin gölgelerinden , geleceğin endişelerinden. Annee ben artık yaşamak istiyorum, KAYGI-SIZ..
Anneee sabahları sen beni delirtsende , ben seni çoook çeviyorum:)) bide bide anne bu işler yetişmezse ben seni nası köye götürürüm, biletleri de aldık haybeye, proje, uygun bi zaman da hacca gitsek anne, olmamı?

2 comments:

betus said...

anne beni çok sevsene! bak artık herkes yalan söylüyor...

ayci said...

Hacca mi gidesin vaa senin?!

Sen daa cocuksun be yavruuum ne ising vaa?!

Gel ben seni parka götürem!

;)

 
Blog Kardeşliği