Thursday, September 06, 2007

eski aşklar...hey gidi günler heyy...tey!! tey!! tey!!!

2 sene 2,5 ay önce aşık olduğum adamla öğle yemeği yedim bugün. Onunla görüşmek çok yeni bişey değil benim için, ara ara biraraya geliris ben ona olan duygularımı ölçerim biçerim...nitekim bundan önceki görüşmemizde ona 1 saat zor tahammül etmiş, kaçacak delik aramıştım...bugün ise acaip bi keyif aldım, baktım yüzüne uzun uzun acaba dedim acaba....
bu görüşmenin öncekinden farkı, o vakitler çok sevdiğim sefkilim vardı hayatımda gözüm görmüyordu kimseyi.. bugün ise varolmanın dayanılmaz hafifliğiyle bütün düşüncelerden arınmış gittim yanına , ve sevdim onu yine ...demekki dedim, sen nasıl bakarsan öyle görürsün karşındakini , güzel baktım ona....
acaba o nasıl bakıyor bana???

No comments:

 
Blog Kardeşliği