Monday, October 09, 2006

çalışmaya çalışırken yada çalışmaya alışırken

......işe başladım..yeni bi başlagıç...ama ben yenik bi varlık....başla-malı-yım diye başladımm....

yeniğim ve yorgun,, o soru işaretleri yokmu öldürüyor beni, bazıları yokmu işte onlar evet sussunlar artık nolur çok üzüldüm yetmedimi, içimi boşalttılar, bomboşum, kendimden vazgeçtim nicedir, bide diğerleri var onlar anlıyormu beni, anlayış istemiyorum vazgeçeli çok oldu anlayışlardan da...


şimdilerde vakit öldürmek benimkisi...yalan hepsi istemiyorum aslında..kandırıyorum ben sizi o gülmelerim yalan, ne iş nede ötesi onlar ve diğerleri istemiyorum sizi...kendimi kandırıyorum...sizide avutuyorum kendimi avutamıyorum ama hala...unutun beni...ben muhtacım onlara ve diğerlerine ama unutun hepiniz beni...çok oldu ben unutalı beni...

No comments:

 
Blog Kardeşliği